träningsuppehåll!?

Blev ett långt sådant... Tänkte att ja skulle ge Olga lite Paus efter att ha tränat väldigt intensivt.
Förresten, nån som läser här och har tips på hur ofta man ska träna med en hund? Mina träningspass är allt från 30 min till 1,5 timma!?

Idag blev det däremot en "dåligsamvetesträning" på gräsmattan, däremot en grym sådan...

Gjorde bara en snabbis...

Läggande - PERFEKT
Inkallning - PERFEKT
Ställande - la sig först ner men efter 2 ggr PERFEKT

Så jag är är ändå nöjd såhär efter 4 dagars uppehåll.
Imorn är det paus igen men i helgen får det bli pass både lördag och söndag :)
Skall försöka åka upp till stora klubben och speglarna igen nån av dagarna... :)


Tess, läser du här.... Vad har hänt med din blogg?
Min enda blogg ja följer juh.......

Kommentarer
Postat av: Tess

den har krånglat (gick inte att ladda upp bilder eller inlägg), så jag stängde ner den..ska starta en ny i helgen när jag har tid..jag återkommer med adress när jag är klar :) :)
Kul att det går bra med lydnaden:) ..Jag var ute och körde lite med Roy..Han är sådan energi den lilla vilden :)
trevlig helg

2012-11-16 @ 18:43:17 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!