Nu söker ja tips!!!

Mer snö älskar jag!!! Snälla låt den ligga nu bara!!

Nu vill ja ha tips...
Inte inom lydnaden idag faktiskt...

Jo, hur sover din vovve?
Sängen? Brevid? Golvet?

Ni förstår mig! Ok, olgo har sovit i sängen fram och tillbaka sen hon vart valp. Nu e jag trött på hår och smuts och vill verkligen avvänja henne vid detta...

Hon e en mycket envis Cocker som inte så lätt låter sig luras...
Har någon här nåt bra tips? Är det bara art fortsätta vara envis, vakna flera ggr på natten och snällt be henne att gå ner? Från 10 ggr per natt har det kanske blivit 2-3 nu efter en vecka... Men nu känns d som om hon inte vill ge sig...

Mm som vart i samma sits innan??


Kan ju tillägga att hon e en riktig gosishund så hon har fått kudde och filt i sin lilla korg som ligger brevid sängen.....


Kommentarer
Postat av: Tess

hahaha här är det tvärtom ...jag har kämpat med Roy för att få honom sova i sängen..och har äntligen lyckas... :)

2012-11-30 @ 19:05:39 | URL: http://encockersvardag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!