Lördagsträning

Halloj!
Kom hem vid 12 och åkte upp till tabergstoppen och åt lunch med min fina kille. En stund senare träffade ja À-K På fotbollsplan och träna lite...

Nu behöver jag lägga i en högre växel!
Ingen mer lallning utan hårdträning både för mig och Olga.
Skall göra träningen så tävlingslik som möjligt fast med mycket lek så hon tycker d e skoj såklart!

Imorn blir det klubben...

Ska öva två moment om dagen tänkte jag denna veckan:
imorn blir det fokus på Linförighet/fritt följ och läggande

Kanske avslutar med lite agility...

På måndag på måndagsträningen blir d platsläggning och mycket stanna kvar, ställande Och lite hopp (mest förebygga tjuvstart)


Måste BTW köpa en cykel, måste börja träna upp olgas uthållighet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!