Saturday morning

Hallå hallå!
Ligger nu på vårt hotell i sthlm på kanske världens skönaste kudde!
Kvällen igår blev väldigt kort, så när lina kom hem så hade ja redan sovit 5 timmar, haha.

Det gör att ja e jättepigg nu :)

Ska snart gå ner till frukosten och sen dra mig hemåt!
Hemma väntar lilla Olga och agilityträning.

Ska även måla klart en bräda. Efter det är vår tomt helt inhängdad när även den är uppe.
Sjukt skönt art kunna slappna av och slippa ha 100 % koll på henne alltid.

"springer hon bort" springer hon iochförsig bara till grannhundarna men ändå... Bilar o liknande finns också faktiskt!


Igår på jobbet skrev vi tre ledord vi ska ha i åtanke innan vi går på semester... :)
Dessa sitter nu som
Bakgrund på min tele...

Kan tyckas lite mesigt men ju mer man läser texter/ord desto mer tror man å ser och desto starkare blir man :)

Vet att min kollega har Skrivit BÄST som ligger i facket där hennes körkort ska ligga....
Man påverkas mer än vad man tror!

Okej, nu ska ja ge mig med mitt coach snack :)

Ha en bra lördag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!