07.13

Gomorron!
Kan inte somna om... Inte ens lilla Olga som väckt mig. Jag väckte henne!?
Hon har tillochmed låtit mig sova en hel natt <3
Men då har man väl världens förskyldaste kille brevid mig istället som snarkar så ja håller på att bli galen!

Väckte olgis för nån timme sen för ja kunde verkligen inte sova...
Gick en sväng och ligger nu i vårt gästrum, kudden luktar dig lina :)

Snart ska ja somna om...

Var på 8 glas igår på en jättetrevlig AW med Åsa och Linda. Tiden gick hur fort som helst men det gör den oftast m trevligt sällskap :)

Vid lunch kommer Tims familj hit. Fira födelsedag blir det!
Har inte förberett någonting som vanligt, förutom ett nystädat hus. Alltid nåt!

Tips på god huvudrätt som inte är alltför avancerad??

Måste försöka bli lite bättre på att ta bilder... Ska öva på det idag :)

Nu börjar mina ögon bli lite trötta, lycka :)

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!