Fredag fredag

Äntligen får även mitt hjärta ledigt, så mycket roligare då!
Ikväll börjar vi med att fira in julen med tapasafton hos grannarna!

Verkligen ett tips om ni vill äta både gott och ha trevligt medans man fixar ihop maten!

Ingen träning idag, bara vanliga promenaden med min braiga granne.
(inte samma granne som ovan).
Tror vi båda kan tacka varann för alla hemskt tråkiga kvällar man har noll lust på att en långpromenad blir av och hundarna har riktigt roligt ihop också!

På tal om något annat så kommer här ett Tips på rolig bra cockerblogg är denna... http://cockernroy.blogspot.se

Den ger mig varje dag dåligt samvete över olgas päls så nu har jag lånat en bra trimmaskin och ska fixa Olga lite...
Funderar dock på att lämna in henne, mina saxar är inget bra :( måste köpa nya igen, framförallt en riktigt bra effileringssax!
Men det är framförallt allt plock av päls på huvud och rygg som ja inte tycker är roligast i världen :)

Skall börja med maskinen nu, wish me luck :(


Kommentarer
Postat av: Tess

Tack så glad jag blir :)

Kan säga att det är skillnad när jag köpte bra saxar ...och min maskin, älskar jag...Har rakat Roy i armhållor och gjort "gator" under magen..Men det är långt kvar innan han kommer se "proffigt" trimad ut ;) hehehe..men man lär sig ju bara genom att öva..Fast sidorna på frambenen tycker jag är svårast..
Ha det gott

2012-12-21 @ 19:30:35 | URL: http://cockernroy.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!