Yyeeaaahhh

Äntligen fredag...
Veckan hat gått fort som vanligt...
1 jobbvecka kvar till lite extraledigt också, älskart :)

Ligger just nu hemma ensam i soffan efter en långpromenad med den lille...
Tim kommer jobba hela helgen och jag får helt enkelt roa mig Själv!

Ska på 50 årsfest hos mamma på lördag... Annars blir det nog mest pill hemma... Har lite planer för vår trädgård som jag vill ha fin!

Fick en present av Tim också som ja önskat mig! Ska visa er snart... Hehe.

Kursen igår på June gick jättebra. Vi gick igenom alla tävlingsmoment i lydnadsklass 1, Jätteroligt!!

Tycker det e så svårt att bestämma vad man ska satsa på...

Agility e ju skitkul, träna lydnad e skitkul och jaktträningen är himla rolig också...

Längtar till jag blir pensionär, då kan ja träna allt det här, varje dag... :)
Skönt att ja har en bit kvar till 30 o redan har detta tänk ;)

Dags att kolla tvtablån vad kvällen erbjuder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!