Vilken pappa...

...Min lilla Olga har.
Fick hem Cockerspanieltidningen häromdagen och bläddrade lite...
och Vips, vad hittar man :)




När jag såg det så kanske man skall ställa ut den lilla hunden trots allt :)
Dock är hon precis nytrimmad och Ärligt talat ser förjävlig ut, stackarn...
Men jag har lovat henne att hon aldrig igen skall behöva ha sånhär kort päls! Hon som trimmar är JÄTTEduktig men jag var nog lite väl våghalsig när jag sa att jag ville ha en "sportklippning" hehe.
hade bara alla jobbiga grenar och allt annat som fastnar i den där pälsen i huvvet som är så skönt att slippa!
Nu sparar både jag Olgis ut vårt hår då mitt också e avklippt ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!