Ny hund

Det är helt otroligt. Jag har fått en ny hund, det är sant!
Att gå en promenad utan dragande (förlåt att ja tjatar om detta) Att gå förbi hundar utan att det är några konstigheter... Detta är stort!
 
Tack igen Rebbi!!!
 
 
 
Ryckte upp mig imorse och gav mig ut och sprang, när jag var klart med rundan fick mig ett ryck att gå vidare till där jag vet det finns mycket hundar.... jag älskar att gå i skogen och tyvärr möter man inte mycket folk där...
2 timmar senare var jag hemme igen med min "nya" hund som jag är SÅÅÅÅ nöjd med :)
 
Nu skall ja ta mig in till stan... Hittade tyvärr inga regnkläder på Ullared så jag måste lösa det idag....
 
Bye the way - ullared, löningsdag.... Ingen kö alls... Skitgött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!