Hund Måndag

Har det verkligen varit idag...
Började med att träffa Gunnel från Cockerklubben...
Vi gick ut och gick en sväng i Taberg, ett samhälle där jag själv är helt ny (trots att det är grannbyn).
Iochförsig så har jag som känt världens sämsta lokalsinne, så det var perfekt med en egen guide och kul att se lite nya saker.

Vi gick runt en sjö och Olga passade givetvis på att bada flera flera gånger, inte klokt vad den där lille hunden älskar att simma...
Flyger ut så fort hon ser vatten, den där lille :)

Tråkigt nog tog ja inga bilder :(

Precis när jag kom hem så kommer grannen och Astrid och Olga lekte järnet, så olika men så lika dem där två.
Imorn lovar jag bilder då jag lovat att ta ut henne på en liten promenix....

Är helt säker på att vi aldrig hade kunnat hamna på en bättre gata i denna stad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!