Bra ledare kan göra mirakel....

 
 
 
 
 
Cesar Miller lyckas ju tamejfan ALLTID, eller hur!?
Han är ju givetvis Skitduktig och vet precis hur man skall göra.
Mycket har nog framförallt att göra med att han är ny för hunden, vilket inleder ännu större respekt, grymt bra ledare för hunden och vet exakt När han skall göra vad!
 
Min lille vovve har ju stora problem när det kommer till hundmöten och gör tydliga utfall.... även det här med att Hänga i kopplet...
 
Ibland behövs inte Miller utan det funkar alldeles utmärkt med min vän Rebecca...
 
Har idag fått bevis på att Olga både kan gå jättefint brevid mig i koppel och även gå förbi hundar utan att varken skälla eller göra utfall...
 
Skitkul att se men nu har jag lite att leva upp till.... :)
 
Har ni haft några likande problem och isåfall hur har ni löst dem?
 
 
 
Här har Reb med sin hund Diza som är en treårig stabil Pincher. I detta tillfälle så står en dvärgpincher vid människorna till höger... Ni ser ju på Lurvepellen hur lungt hon går förbi...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!