Lediiiiggg

Gud så skönt d är :)

Ligger lite efter m blogget :)

Hade ju kurs i tisdags... Lärde mig massa nytt somvanligt :)
Var fokus på detaljer kan man säga... Det jag är absolut sämst på!

Man får det man belönar för...
Och, ja d stämmer juh! Därför ska jag nu bli lite kräsnare med vad som faktiskt är bra! Kommer gynna i längden.

Vi fortsatte även med fritt följ. 3 st stod och glodde på min kropp så jag inte gjorde miffosaker och instruktören på hunden...
Resultat blev, spänner mig vid gången och Olga fick höra att hon sitter lite långt bak i sin position...

Så nu tränar jag på att gå avslappat och verkligen tänker på när ja belönar Olga... :)

Veckans fokus framförallt har varit att lära "om" vad ordet fot betyder.
Fr.o.m. Nu så betyder fot - kontakt och då kollar man på mig för snart händer d nåt!!!

Det är alltså vad ja gör på varje ledig stund här i Västervik. Killarna fixar m segelbåten och jag myser m Olga och går i affärer... Helt okej deal :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!