Snart tävling

Halloj!
Jag vet, längesen... men strunt i det! bara för att jag inte skriver betyder inte det att jag ligger på latsidan...
 
På kursen jag går har vi hunnit gå igenom Hela LK1 tror jag om jag inte e helt ute och cyklar... vi har även kommit in på rutan och fjärren...
 
Men om jag skall vara ärlig så tränar jag mest på linförighet, fritt följ och fot.
Lär hon sig det perfekt kommer det andra också bli bra liksom...
 
Uthållighet är också något... inget godis i handen jobbar vi/jag också med ;)
 
Cyklingen fortsätter så hon skall bli mer uthållig också! Ni hör, jag kör på! :)
 
16onde är det tävling och jag tänkte göra mig ett träningsschema fram till dess.  Skall lägga upp det här och tänkte skriva efter varje gång hur det gick! Så får vi se om det hjälper... Tänkte även testa att blöta ner henne totalt innan nästa varma träningspass för att se om det blir bättre... isåfall kör jag samma på tävlingen!
Hon blir ju inte direkt pigg av värmen tyvärr... men det e bara att köra på!
 
Imorn är det Kurs igen, alltid lika roligt, tyvärr har det redan gått halvtid så tiden går fort och kursen är snart slut...! :(
 
Vi hörs snart igen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Bra jobba Johanna!
Du är verkligen på rätt väg:).
Kram
Katarina

2013-06-04 @ 08:29:37 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!