Måndagsträning

Va uppe på klubben och träna lite i måndags. Va rätt lat om ja ska vara helt ärlig. Sen går ju alltid allt så himla bra på träning också :(

Körde kedjor - Linförighet, läggande , inkallning och ställande.

Gick riktigt bra tillslut. Behöver dock ännu mer uthållighetsträning, utan belöning. Jag märker på mig själv att ja blivit segare. Jag e seg med att berömma i tid, seg med att säga NEJ i tid. Men tänker att ja tränar mest för att underhålla allt hon lärt sig nu.

22 sep är d tävling igen på klubben, då ska jag försöka vara med!

Min TODO list för hösten kanske jag ska ta d lite lungt m sen :)

Just nu står det:

Ta hand om en bebis
Jobba 8 timmar i veckan
Träna olgo inför tävling

Kommer gå galant! Tur att pappan till barnet finns bara :)


Kommentarer
Postat av: Katarina

Lycka till Johanna!
Jag tror det kommer att gå jättebra,
men det kan vara bra att ha en "plan B":)
Kram

2013-06-26 @ 09:54:03 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!