Ledig lördag

Kan bara bli bra :)

Jag e helt ensam hemma till imorn... Ja skobbade från flyttning i Skåne!!
Jag har ett bra skäl, jag lovar :)

Började dagen med en promenix i snön... E nu helt slut! Inte visste jag att det va skidspår överallt så det var bara att pölsa i snön i kanten...
Olgo fick springa lös och man ser hur härligt hon tycker det är!!

Har tränat varje kväll denna veckan.. Dock bara typ 10 min. Har gått toppen förutom igår då jag tappade henne lite mellan momenten men ja rädda det fort...

Blir nog träning på klubben i eftermiddag. Imorn är det jaktlydnadsträning, ska bli jättekul!

Ha en go helg allihopa!


Kommentarer
Postat av: Kussi Lisa

Du är så duktig :)

2013-01-19 @ 13:53:01 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!