Kunde inte sova alls imorse...

Gick upp vid 7 och klädde på mig kläder och gick en runda på ca 30 min. Hon verkar lugn idag... Alltid nåt :)

Kom tebax och hade räknat m att fixa pälsen i ca 45 min men d tig 15 så nu sitter jag här, klar och allt :)

Ska åka och köpa köttbullar och plocka in i bilen... Tänkte vara på plats i tid.
Trist e bara att ja kan ju inte ta ut henne alltför långt innan för då blir hon ju dyblöt...

Tänk dem med korthåriga hundar, vilken lyx :)

Visst e olgis nya täcke fint iallfall :)


Kommentarer
Postat av: Tess

Jätte fint täcke :)

2012-09-22 @ 20:48:53 | URL: http://encockersvardag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!