HELG

Väldigt efterlängtad sådan...
Igår gjorde jag en rolig grej... En grej ja aldrig skulle göra hemma i mölnlycke när ja va 15 år där man känner allt och alla haha
Jag och min kursgranne promenerade ner till Coop i byn och tränade m våra hundar...
Vi körde igenom dem flesta momenten jag fokuserade mest på Linförighet och d gick jättebra trots, kundvagnar, massa folk, hundar och barnvagnar,.. Precis sån träning Olga behöver den lilla folkskygga hunden!

Idag ska jag iväg till hästarna och Rida en sväng dock regnar d som fan så man e ju inte skitsugen ;)
Ska förbi jätterean också på Charlies häst och hund och hoppas d inte bara är hästsaker dem rear ut! :)

Tanken var även att plantera lite i trädgården men vi får se, nedrans regn...

Ikväll blir det antagligen snabba cash på bio om inte biljetterna är slut (helt galet i jönkan e typ bion d alla gör så man kan inte dra en chansning direkt som vi jämt gjorde hemma i Gbg)

Krrraaaammmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!