Går så fort

Varenda vecka... Inte för att jag klagar för ja älskar helg :)

Kursen i tisdags gick hyfsat bra faktiskt... Linförigheten gick på tok mycket bättre och vi började m läggande under gång... Ett moment vi mer behöver finslipa.. Ja måste lära mig att kolla upp och inte ner på min lille hund :)

Alla är så himla hjälpsamma på kursen och ja lär mig jättemycket...

Nu är jag på G till Sthlm över dagen för möte... Och imorn bär d av till Skåne för att gå begravning.

Vi kommer bo på hotell i Limhamn och d bästa m det är när man vaknar upp på morron och går promenad längs m havet... Så himla fint där nere....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!