Korta träningspass

Känns som det mest effektiva om man vill lära in något relativt fort, eller har ni andra erfarenheter?

Ställande under gång är det jag mest tränar nu och det går framåt, riktigt bra... Hon börjar haja kommandot stå även fast hon flera ggr även sätter sig ner när ja stannar...

Det kommer snart... Är helt säker på det!!

Inkallning ser jättebra ut tycker jag!
Måste bara öva mer fotgående...

Ligger i solen men blir lätt rastlös så då passar jag på att träna lite emellanåt!
Älskar just nu vår egna trädgård, ger helt nya träningsmöjligheter om man jämför när vi bodde mitt inne i city! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!