En helt vanlig måndag!

Bästa med hund måste ändå vara att komma ut på alla härliga promenader. Jag har en helt annan energi nu sen innan jag hade Olgis då ja inte alls gjorde speciellt mycket.

Har nu precis kommit tillbaka efter en långpromenad med våra grannar, börjar bli en kanontradition vi kör flera kvällar i veckan!  

Har precis upptäckt en ny App på min tele "Camera +" i den kan man göra om bilder...
Kul att kunna redigera så lätt och snabbt...
Gamla bilder nedan nu men lite exempel, tips alltså :)



liten fin ram med Vit skugga, eller hur fint :)


Kommentarer
Postat av: Tess

Vilken fin bild :) måste se om det finns till min tele :)

2012-05-14 @ 21:31:18 | URL: http://encockersvardag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!