En bra måndag...

Har det faktiskt varit! :)
Jobbet bjöd på arbete i Norrköping där jag spenderade min dag!

Väl hemma bar det direkt av till Cockerklubbens möte som jag lyckats engagera mig lite i :) Det är utställning på gång i Skillingaryd som jag skall vara med och hjälpa till på lite...
Ska bli himla kul, jag om någon behöver verkligen lära mig sådana här saker så det skall framförallt bli skoj att se hur allt går till!
I cafet hittar ni mig :)

Framförallt tycker jag det är himla kul att träffa andra Cockerintresserade också!

Så alla ni som e sugna på att ställa ut er hund, ta detta tillfälle i akt nu då!
Den är öppen för ALLA raser...
kolla in www.jonkopingcockerklubb.se och läs mer där! :)




Kommentarer
Postat av: Tess

Då har du jobbat i min fina stad ;) ..

Ska du ställa Olga något? Kul att ni ska träna lydnad :) //ha en bra kväll :)

2012-05-22 @ 21:27:36 | URL: http://encockersvardag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!