Det är så kul att träna...

När det går bra :)

Vi var tre ekipage som tränade idag... Himla roligt. Fördelen med det är att man får alltid chans att göra precis det man vill på träningen utan att behöva anpassa sig speciellt mycket!

Vi pratar dock alltid sjävlklart med varann och gör olika kombinationer och banor :)

Jag tränade mycket enkilda hinder idag... Alla gick bra förutom vippen... Olga e lite rädd för den...
Jag har ändå tagit den sjukt försiktigt men när den slår i det sista tycker hon inte e så skoj...

Får träna mer helt enkelt :)

I Slutet gjorde vi en bana... En väldigt lätt en...

Dock märkte jag direkt att den som behöver bli duktigare, det e ju jag... Att vara på rätt sida hindret och fördelen med att INTE ha en "vänsterstyrd" hund är mycket STOR !!!

Fokus blir nu att träna alla hinder med Olga på min högra sida...

Ni hör, jag har att träna på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!