Onsdag

Känner på mig att denna veckan kommer gå riktigt fort!

Jobbar idag i Norrköping, har lite blandade möten så det ska bli skoj!

Dessutom lyser solen så d e ännu bättre :)

Gick och lade mig halv 9 igår. Jag tillät mig det eftersom vi gick upp så tidigt igår. Så nu efter 12 timmars sömn känner jag mig friskare än på länge!

Ikväll är det utställningsträning på habo hundklubb. Har inte bestämt mig om jag ska gå ännu.
Har aldrig testat det där innan men det är väl därför man går dit o tränar antar jag :)
Får se sen...


Bilden nedan är från Budapest när vi hyrde en elbil för att upptäcka Margitön, hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!