Lunchtankar

Hej hej på er!

Hoppas ni mår bra där ute!
Jag har börjat fundera lite nu medans jag har ätit en väldigt god kycklingsallad på lunchen vilka det egentligen är som tittar in här och läser mina inlägg...

Jag vet att mina kompisar har väldigt många ggr påpekat att jag skriver lite för mycket hundgrejer men om ja inte vet vilka ni är så vågar jag inte lägga ut alla smaskiga detaljer, så nu tycker jag faktiskt att ni skall skriva en liten kommentar och på så vis så lovar jag också att lägga ut lite mer saker, hähä ;)

vart en liten random dag idag faktiskt... började denna morgon med Intervallträning... Låter flott va, hahha...
Nä, men har länge påpekat att ja saknar att ha träningsvärk så idag drog ja på mig springskorna och en collegetröja istället för den vanliga "utochgåoutfiten" och intervallade lite...
(intervallade = springa tills man inte kan andas och då går man tills man kan få luft och då precis när det känns bra igen så börjar man springa :)

3,8 km avklarade jag denna ljuva morgon! Riktigt härligt :)

Hoppas på ett lika taggat morgonhumör imorn igen!

Imorn är det Torsdag och Hundkurs
och i övermorn är det Resdag - alltså Till Buda pest!
Hört att det är typ 22 grader där, klänning nästa

Kanske lägger ut lite Outfitbilder framförallt till Karin ;)

Vi hörs snart igen


Kommentarer
Postat av: Annie

Kan ju meddela att en viss kusse tycker det är väldigt roligt att följa din blogg!!

2012-03-21 @ 14:44:16 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!