Lång vecka

DEnna vecka har för en gångs skull känts så otroligt lång...
Det enda som har hänt är att jag har jobbat.... vart härligt väder åtminstonde...

Har börjat med en bra rutin måste jag säga... Istället för att att gå en kortis varje morgon med Olgis (en 20 min runda) så har jag börjat gå en långrunda :) När Solen lyser i ansiktet så är det så himla lätt att gå upp... Så 5 km senare så har vi kommit in pigga och glada igen... Ätit en god frulle sen dratt till jobbet... Blir ju såklart att man får gå upp lite tidigare på morgonen, men det är det värt...
Märkt direkt på Olga att hon blir lugnare hela dagen efter denna runda...

Inte minst är det bra för mig också :)
Sämsta e dock att jag har vart så himla trött på kvällen så jag har somnat runt 9 varenda dag hela vecka... Tim tycker säkert jag är jätteroligt sällskap, not :)

Tränat jättemycket kontaktövningar denna vecka med Lillen också... Man märker att det hjälper så mycket i resten av träningen...

Tyvärr blev min vardagslydnads kurs inställd i torsdags pga för få deltagre, hoppas den startar på torsdag istället... Vill verkligen börja kurs NU !!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!