Bra helg

Sammanfattningsvis har denna helg varit jättebra... Fullt upp hela tiden!!

Kalasen blev jättelyckade och det va kul att träffa alla.

Gick en superhärlig promenad i Gunnebo på lördag med mickis och Linn. Stanna i fika på slottet i bara hade det härligt i solen!

Gick första gången på en spanielträning i söndags vilket va jätteskoj.
Bara spaniels var med. Massa olika sorter i massa olika åldrar från flera olika städer i närheten.

Vi tränade massa kontaktövningar, apporteringar och fältsök på spanielsätt.
Jag lär mig så mycket på dessa tillfällen så det är inte klokt...
Olga fick också en himla massa lovord och beröm.

Jag har så mycket att öva på nu så d e inte klokt :) förutom min lydnadsträning ska ja börja träna med visselpipa.

Målet är att hon ska sitta, komma o vända på olika visselpipsljud. Mycket apportering också :)

Skulle kunna jobba med Olga på heltid... Synd att det inte riktigt går ihop med mitt vanliga jobb :)

Idag bär det av till Norrköping och Katrineholm :)

Härligt med sol!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!