Nu undrar jag en grej....

Fråga 1: Har du Cocker?

Isåfall, hur e din till sättet?
Pigg, snabb, alltid med, skällig, lat, lugn, går alltid vid sidan om dig, självständig ?? Hur e din helt enkelt?

Min lilla prick är tvärtemot allas tycker jag...
Hon e piggast av oss alla, jämt... Släpper jag henne lös så har hon alltid uppsikt men hon kutar runt som om det var första och sista gången hon skulle få springa runt själv... :)

Däremot hemma så är hon lugn som en filbunke...

Hur är era?


Ja, här ser ni... Olga kommer i FULL fart efter att ja visslat lite :)


Kommentarer
Postat av: Tess

Min cocker är världens energi boll...Han sover typ endast när jag ser på tv:n på kvällen och på natten ;) ..och han är som Olga när när han blir lös hehehe..........

2012-06-14 @ 20:00:13 | URL: http://tess-thegirlnextdoor.blogspot.com/
Postat av: Patricia o grabbarna boys!

Våra grabbar är ungefär lika dana, visst busar de mycket här hemma men är man ute i skog o mark springer de som de aldrig har gjort annat.
Annars är de väldigt lugna hemma!
Vov o kram!

2012-06-18 @ 10:44:50 | URL: http://grabbarnaboys.blogspot.com
Postat av: CockerAlfons

Har du Cocker?
Svar: Ja!

Isåfall, hur e din till sättet?
Pigg, snabb, alltid med, skällig, lat, lugn, går alltid vid sidan om dig, självständig ?? Hur e din helt enkelt?
Svar: Jag upplever att min cocker inte alls är som många andra, han är piggare, busigare, snabbare, självständigare och mer villig att träna om man säger så. Och ja... skällig! :)
(Inte för att det är något fel på de cockrar som inte är som Alfons, inte alls!)

Alfons är en sån hund som verkligen älskar fartfyllda aktiviteter, så lydnad är inte alltid så roligt och det är nog därför han älskar agility, vill jag tro!

/Alfons & Jag

2012-06-22 @ 10:58:32 | URL: http://www.cockeralfons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!