Hunddagis - Tvek på det

Skall ja inte skaffa vilja ja lova :) hehe
Åkte hem på lunchen idag och skulle ju gå ut med Olgis och grannens hund.
Dem är världens bästa kompisar och skall leka hela tiden.. Det går an när jag och Anna går ut och går men ensam med dessa två var en upplevlese...
Dock gick det jättebra tillslut! Det är ju massa mer skoj att gå ut med två hundar än med en...
(bra argument va för att skaffa en till va)

Jag tyckte tydligen det var så kul att jag skyndanade mig iväg utan telen/kameran bara typiskt nog :(


Vi har fått en läxa från vår agilitytränare som vi skall ta med oss till Kursen imorn.
En enkel bana som vi skulle klara av att hoppa...
Vad tycker ni om min? För enkel?



Funderar på om ja skall sätta in så det är något byte så ja höjer svårighetsgraden lite...

Skall fila lite, tips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!