Har ni märkt att jag längtar?

För inte tjatar jag alls om semester, visst?! ;)

Nu är jag så sugen... Jag vill ha tid till att träna Olga... Denna sommaren kommer vi lära oss så himla mycket nya saker och om man jämför med förra sommaren då jag var väldigt ovan så kan jag betydligt mer denna... 

Vi  skall lära oss det där LK1 programmet, vi skall socialträna mer än någonsin och kanske tom lära oss att gå i koppel :)

Socialträningen börjar så fort semestern tar an... eller varför inte imorn kanske... Min kvällspromme kanske ska ske upp i stadsparken eller runt Munksjön, Tengan e du på???
Ryck tag i mig så kommer jag... Okej? :)

Den här jävla Fotbolls EM kommer göra att jag inte vill vistas hemma så länge det håller på iallfall.....


Lurvepelle förra sommaren som bebis :)


Kommentarer
Postat av: Rudi

Hej Olga! Kul att du kollade in hos mig. Jag är en världsasnygg och trevlig kille nämligen :-)

Du är så attans lik andra bloggisar jag har, som Teo, Melvin,Vilgot Malte och Aya så jag kanske skulle blanda ihop er om vi träffades, hehehe!

2012-06-12 @ 13:04:45 | URL: http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!