Cockerklubbens Utställning

I helgen hjälpte jag ju till på Cockerklubbens Utställning i Skillingaryd,
väldigt roligt och framförallt lärorikt.
Nu har jag bestämt mig för att pröva själv... Såg ett par riktiga orginal under lördagen som gjorde att jag samlade på mig lite självförtroende (förlåt, man får kanske inte skriva så) :)
Kolla lite inoff utställningar och såg att Attila skulle ha en 22/9. Det är en liten klubb så jag tänkte att jag skulle kunna börja med att skämma ut mig där ;)
Jönköpings Brukshundklubb har en tidigare men där kommer nog vara mycket folk...

Så nu blir det till att samla päls på Olga och inte klippa av tovor hipp som happ som jag är väldigt duktig på :)




 

Kommentarer
Postat av: Tess

Så kul att ni ska prova att ställa ut... :) Funderar på ställa Roy lite längre fram också (om han får ordning på sin päls ;) )

2012-06-18 @ 22:14:44 | URL: http://encockersvardag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!