Agility

Halloj Halloj!
Shit va fint väder det är idag! Missade dock det när jag gick min långmorgonprommis... Hade på mig alldeles för varma kläder ;)
 
Igår var det sista gången på Agilityträningen på Huskvarna Hundklubb!
Vi hoppade bana och filmades när vi gjorde det.
Det är speciltt det här med att filmas alltså! hehe men det gick trots allt bra.
 
Alla fick hoppa banan 2 ggr. Första gången gick riktigt bra... bara Slalomen som verkligen inte sitter som jag måste öva mer på.
Andra gången började bra men jag tror ja vart lite självsäker sen första gången så det gick mindre bra...
 
Det gäller verkligen att vara på hugget hela tiden i agility, banan måste man gå ordentligt och att mitt i banan börja tänka ut en ny väg som man inte testat, det är inget bra det heller ;)
 
Jag har gått ganska många kurser på olika klubbar men jag tycker faktiskt att denna har vart den bästa!
Mycket trevligt att dem delar ut diplom också... Jag som jobbar inom Serviceyrket tänker alltid på sådana saker lite extra...
Även om ja inte kommer hänga upp det på väggen så betyder den där sista lilla ansträngningen så mycket! :)
 
Nu skall ja ut på altanen och SOLA !!! :)
 
 
 
Här är den enkla snälla banan vi hoppade igår. Men även om den är enkel så är det lite byten som för en nybyrjare för mig kan vara svåra att få till!
Nu blir det till att öva mera fast hemma bara... Hade vart skoj att prova på någon liten tävling i framtiden :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!