Kickstart

Igår efter att ja ställt mig på vågen så bestämde jag mig... Nu jävlar.
 
Det blev en kickstart för min kropp och tom Olga vart helt slut...
Vi gick 3 st 5 km promenader. Egentligen var det fakiskt inte meningen utan den första var en vanlig morgonpromme.
På eftermiddagen så kom grannen över och fråga om ja ville hänga med ut tillsammans med hennes hund och det är alltid trevligt att gå tillsammans med dem.
Vid 8 ringde en annan granne och fråga om vi inte skulle hänga på och då följde tom T med så då kunde ju inte ja vara sämre... Så alla prommisar med glatt sällskap :)
 
träningsvärk idag, behöver jag säga det :)
 
Nu har jag ätit lite frukost efter en morgonpromme på ca 4 km. T som är gammal handbollsspelare lyssnar aldrig på mitt gnäll om träningsvärk utan säger alltid, det enda som hjälper är mer träning... Så där fick man den ;)
 
På programmet idag står det att åka in till stan...
Måste handla lite grejer som fattas här hemma och så skall ja klippa klorna på Olga... Ja det är sant, hon e världens snällaste när man gör det men jag VÅGAR verkligen inte göra det själv... hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!