4 juli

USA´s nationaldag och min födelsedag :)
Himmeln bjuder på SOL och vi skall hem och grilla hos min mormor och morfar, bara dem närmaste...
Kan inte bli bättre!
 
Kan ärligt säga att den 4 juli har bjudit på Sol i alla år sen ja föddes... ALDRIG regnat på min födelsedag, så hoppas vädret även iår är med oss :)
 
 
Igår hade vi en fantstiskt skön dag i strålande sol, vi gick från Hyppeln upp till en naturhamn precis utanför Kyrkesund där vi vart helt ensamma...
Ja, Tim och Challi grillade och åt en jättemysig middag och sen bara satt och snackade!
 
Vi Solade hela dagen och det känner jag idag om man säger så trots redigt med solkräm!
 
Min kropp är som gjord för att jämt ha semester, nån som känner igen sig kanske :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Grattis!! önskar Tess och Roy

Svar: TACK !!!!
Johanna

2012-07-04 @ 11:00:51 | URL: http://encockersvardag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!