Söndag

Ligger just nu i sängen medans Tims föräldrar håller på att äta frukost på nedervåningen. Håller tummarna för att nån av dem tar tag i att diska alla vinglas från igår :) hatar att diska, haha.

Tim och Ted sover och jag själv som redan gått en timmes promme med Olgo ligger i sängen o slösurfar!

Bästa med helger, att få ligga kvar i sängen även fast jag ändå vaknar tidigt...

Redan söndag, att lediga dagar går så fort! Har 3 fullsmockade dagar framför mig men sen blir det ledigt igen!
Äntligen dags för lite skidåkning!!

Idag kommer även Tengs och Erik hit för lite planering :)

Blev riktigt god mat igår!

Gjorde en soppa till förrätt med kräftstjärtar och räkor, jättegod.

Varmrätt blev det en gryta med fläskfilé, svamp, lök o timjan. Himla gott!

O till sist chessecake till efterrätt

Allt vad som inte ingår i min diet med andra ord, haha :)

Nu ska jag nog försöka få lite liv i Tim...

Hörs sen



Jättedålig bild nedan.... Men gullig tavla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!