Nä nu får det vara nog...

Julen måste bort nu... Granen måste ut... Barr överallt och skit, kanske inte konsigt när jag inte gett stackarn vatten sen Julafton, haha. Tomtarna e redan borta... Jul e mys men Mys kan vi ha utan Julsaker, eller hur :) Förutom att Julen snart e borta i huset är det mycket som e på Gång nu, mycket förändringar. Vår Nedervång är under största upprustning. Soffa och fotölj inköpt. Problemet e nu bara att soffan inte kommer ner för trappan... Jävla skit. Självklart att det händer oss, inte första gången direkt! Nymålat tvbord, nyinköpt soffbord... Ja nu händer grejer här hemma! Kanske blir kort när vi fått ordning lite.... :) Ps. när jag lägger upp bilder så kommer det ofta upp flera av samma bild. Det blir så ibland när jag bloggar från telen. Jag är alltså inte helt bränd Ds. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!