Juni månad




Juni månad kommer gå till historien...

Den började med att ja bara skulle åka ner till Malmö och jobba... och på hemvägen skulle jag bara kolla lite på en liten söt Hund.
Inte visste jag att denna söta lilla hund inte skulle lämna mig ;)
Söta Hunden heter Olga och har vart vid min sida sen dess! Hon e världens bästa. Världens sötaste, världens gulligaste och har verkligen blivit en självklar del av vardagen...
Allt är inte alltid Tiptop men det väger upp... Kan inte tänka mig en dag utan henne...

img_04971


Vi åkte ner till Köpenhamn och jobbade och när ja skulle hem åkte jag inte hem utan jag mötte upp tim och hans Faster och farbror och åkte ut och segla i Danmark. Eller vi åkte till Köpenhamn igen fast by boat.
jag har gjort det innan men det e ritktigt mysigt att åka in i dem smala kanalerna och vara i Köpenhamn!
riktigt bra weekend

Jag badadade även för första gången..




Jag fick semester 16 juni (8 veckor jag älskar)


och så hände en grej till....

25 juni skrev jag och Tim på ett Kontrakt.
Vi köpte ett hus, ett HUS!
Ett jättefint och inte hade jag då en aning om hur bra det skulle bli!!
Längtan började redan då eftersom inte vi skulle få flytta in förrän 1 november...


inte visste jag då att jag både skulle bli Hund och Husägare samma månad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!