Barn...

Ja det kan man tro att jag har... Min hund är som ett litet barn.. Dagen då riktiga barn e väg kommer jag att vara sååå förberedd :)

3 ggr inatt har min lilla hund "gråtit" inatt för att hon vill ut!
Hon mår Inge bra så det e bara att traska upp o på med jackan...
Vid 01.10, vid 03.30 och 6.00.

Stackars liten...

Dock bättre att hon väcker mig än att det händer otrevliga olyckor inomhus ;)

Hoppas på att hon repar sig snart... Hon behöver gå upp i vikt, inte ner....

Idag bär det av till Göteborg för ett möte på lindholmen där ja o Timp bodde förut. Älskar det stället i får alltid lite hemlängtan när ja e där....

Ikväll blir det AW inne i stan... Ska bli jättekul!!
Har inte hänt alltför många ggr att jag besökt Jönköpings uteliv så det ska bli skoj :) haha bor tydligen så långt utanför stan (1,5 mil) så jag har ordnat skjuts hem också...
Har aldrig åkt buss här i jönkis så det känns tryggt m bil :)

Nu ska jag göra mig iordning för Gbg!

Tjolahopp


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, då är du förberedd för vakna stunder om nätterna när det är dags med en bebis ;) Så du bor i Jönköping, kul att få åka "hem" ibland på lite ärenden och annat också :)



Ha så kul ikväll!

2012-01-27 @ 12:15:37 | URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!