April...




Det är svårt att minnas alla månader exakt vad man gjorde, så jag kollade tillbaka på facebook vad jag har gjort för statusuppdaeringar :)
och visst även denna månad hände en hel del... Fest skulle jag vilja säga vad något som hände väldigt ofta här :)
Vi började med att ha Ziperall realse fest i Sthlm. Alla på jobbet gick ut i ziperaller!
Jag måste nog säga att det är en av dem roligaste kvällarna jag haft under hela året! Outfiten va grym + att det kom så himla många gamla fina ansikten som man inte sett på länge... Evve, Sanne o Carro va bara några av dem!



Ziperall och Converse <3

Jag började komma igång med ridningen igen på Riktigt, hjälper fortfarande till så fort det behövs. Tack till Åsa som ordnade så jag fick tag på fina islänningar även i Jönkis :)

Solen började titta fram i April och jag kommer ihåg att Jag, Challi, Nicke, Tim och Peter tog en AW på Avenyn i samband med att uteserververingarna öppnade. *det är inte långt kvar nu*


Inte minst hade Fina Lina inflyttningsfest i Karlskoga. Jag och Sanne va på plats och hade jätteroligt..
Har tyvärr inga bilder från det men trots att det var dagen efter Ziperallfesten var vi ritkigt pigga och hade roligt! :)


Vi började även att göra iordning Båten som då stod på Öckerö... Med båten skulle sommaren bli Hur skön som helst :)

haha, next up is Juni månad. Juni kommer nog gå till Historien :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!