Härlig helg

Hej hej alla!
Som jag skrev i slutet på förra veckan så har jag vart i göteborg hela helgen.
Vi har varit på Båtmässan... Kollat in en himla massa fina båtar och framförallt tillbehör och kläder!

Jag gick lite i stan innan och kom på hur fantastiskt många butiker det finns i Göteborg... haha, jag har verkligen blivit en småstadstjej nu. och framförallt vilket stort utbud det finns i butikerna till skillnad från Jönkis.

Måste passa på att shoppa ordentligt nästa gång jag har lite mer tid i stan...

Olgis fick spendera tid hos mamma. Där trivs hon bra med långa promenader och sällskap!

Traditionellt I Göteborg när det är Båtmässa gick vi ut och åt på en ny restaurang som heter Nonna, väldigt mysig och bra mat hade dem också!
Att rekommendera faktiskt! 



Efter det blev det loccatelli och sist Excet som vi va snälla nog att hjälpa till att stänga :) Inte likt mig... Men fruktansvärt Kul kväll blev det iallfall!

Igår så låg jag mest och sov helt ärligt!
Vaknade imorse och knappt kunde prata.. Men känner mig redan bättre så jag hoppas inte jag blir sjuk!
har en ganska lugn vecka framför mig på jobbfronten... Innebär inte så många mil i bil! Skönt!

Vi hörs snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!