Agility nästa

Yepp, nu är jag anmäld. Ser verkligen framemot den! 4 april startar det! Agility är verkligen någonting jag hade velat bli bra på! Så det skall supertränas så fort jag vet vad det är jag skall träna på :)



 Haft en skithärlig helg här i Jönkan i Vårvädret... Har tatt det rätt lungt och mest lallat men även förberett inför Tims stora födelsedagsfest! 25 pers har tackat ja så nu är det bak och matlagning igång för hela slanten! Mycket som skall handlas och fixas! Lekar är förberedda och Alkohol inköpt! Allt för en lyckad fest :)

 Många kommer från Göteborg och sova skall en himla massa göra hos oss över natten! Men det blir bara roligt! Om det är nåt vi har är det ju ett stort hus och nu skall vi äntligen utnyttja varenda vrå :)

Vi har också lite ombyggnader på gång (allt samtidigt givetvis) Men det kommer bli så fint när det är klart... Panel skall byggas upp på en vägg och jag längtar så efter att få se resultatet!
Den här är lite vad jag är ute efter



Idag är det måndag och imorn är det Fullt upp!
Känns som denna veckan kommer gå fort... Massa roliga saker att se framemot under Mars månad!

På torsdag skall jag gå på Hundkurs i Göteborg, skall bli sköj det med :)

Hörs snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!