tebax till vardagen...

Så gick man morgonprommen imorse, tror ni hon var lika duktig som igår, KLART HON INTE VAR.....
Den lille Hunden alltså!
Tror dock jag skall byta ut mina rundor mot några helt andra... så hon inte känner igen sig och vet vart vi skall liksom!
På fredag är det dags att lämna in hårbollen för Trimning... hon skall bli utställningsfin :)
Dock får se hur länge efter tävlingen jag orkar hålla henne så långhårig... Vi får se... Skall iallfall köpa mig några fler saxar och en ordentlig tovutredare och försöka lära mig att göra en del själv...
(Tess - 22 sep är utställningen) 
 
Det är inte svårt, måste bara våga göra fel och lära mig :)
 
Fått med mig grannen också så nu åker vi två st på utställningen, himla skoj :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!