Spöregn

Kan meddela att det känns HELT OK att jobba idag när det totalt spöregnar ut!! :)

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag har också anmält Roy till en mindre inoff i september ....Jag ser det som en övning ...Kan säga att jag fick cockervalp längtan ...cocker är en speciell ras...
Fast det finns saker jag inte gillar utställningsvärlden, men det ska jag nog hålla för mig själv heheheh ;)..
Så kul när ska ni ställa ut?..Jag kan rekommendera att du låter Olga trimmas en vecka innan, då hinner det bli "snyggt"...det tips fick jag :) :) ..Hoppas du har haft en bra första dag på jobbet :)

2012-08-06 @ 20:14:47 | URL: http://encockersvardag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!