Torsdag

Torsdagen gick fort denna vecka! Alltid skönt, fredag imorn och det innebär resa till Laholm faktiskt!
Är hemma igen till lunch så d e ingen långis vilket e skönt på en fredag.

Min fina man e så söt här hemma.. Varje dag fixar han med vårt hus i gör så fint...
Och vad gör jag liksom, ja... Går på hundkurser...

Dock har mitt samvete börjat skadas lite så ni som vet vad ja känner inför helgens resa vet om att detta är ett väldigt stort beslut :)

Jag kommer alltså missa:
Hundens dag på lördag och spanielträningen på söndag för att istället åka till Västervik och greja iordning vår motorbåt!
Tur att ja har olgis så jag kan fuska lite i komma iväg o slippa jobba så hårt :) :)

Han har dock lovat att vi e hemma till agilityträningen på söndag kl 16 :)

Bilden nedan är vad jag kom hem till idag: ett nytt trappräcke :)
(inte alla typiskt vår stil)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!