Tebax hemma

Det är så himla skönt att vakna upp i sin alldeles egna fantastiskt härliga säng!!

Jönköping bjuder dock inte på lika härligt väder som Tjörn gjorde :(

Här har vi istället några cm snö, vad hände där?

Har precis kommun in från en timmes mirgonprommis med olgis. Så himla skönt...
Hade sitta/ligga/balansera övningar på varenda stubbe jag såg och liggande träd.
Bara av lite sådana övningar blir hon grymt mycket mer uppmärksam på mig med.

Nu e jag tebax i sängen igen... Ska nog gå upp och fixa lite frulle till mig o Tim bara, sen e denna morgon fulländad :)

Nedan är en bild på Momo, mofa och Tim på Tjörn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!