Malmö

Har nu tre fullspäckade intervjudagar framför mig... Städerna som ska besökas är Malmö, Växjö och jönkan.

Det är Jag och Karin som åker på denna lilla turné tillsammans!
Så trevligt sällskap har jag iallfall, intervjuer blir man helt slut av att hålla så det behövs flera roliga skratt emellanåt :)

Har bara ett litet problem: jag e lite sen som vanligt :)

Ser nåt helt otroligt fram emot helgen...
Har inte nåt speciellt planerat men att bara vara ledig gör mig lycklig :)

Måste träna till torsdagens kurs också. Vi ska öva in två moment från LK1

Ja fuskar lite och tar linförigheten som vi redan är rätt duktiga på och så har ja tänkt att lära henne läggande under gång.
Har givetvis redan börjat men det går sådär...
Nån som har inlärningstips?
Gärna steg för steg...

Ja e rätt duktig på att gå för fort fram :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!