För ett årsedan....

Tänk att man är så ovetandes vad som komma skall...

För ettårsen bodde jag mitt inne i stan... 1 min till affären, 10 min gångväg in till city. Det var bara dessutom jag och min Tim.

Vi kollade på bostadsrättslägenheter inne i STAN och en liten vovve var något som ja fortfarande bara drömde om!
Jobbet skulle jag vilja säga vad mitt intresse...

Och vad hände...

I maj blev jag med vovve :)
I juni köpte vi ett hus utanför stan

Och nu ett år senare så ser mitt liv helt annorlunda ut...

Pratade med min fina vän mickis Om detta och vi skratta åt vad som tagit till den två avenytjejerna som jämt var ute!!! Haha.

Skall tilläggas att jag älskar mitt nya liv mer än nånsin...

Idag är det 50årskalas på G.

I förmiddags va ja trödgårdsnisse, allt ska nu bara bort
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!