Agilitykurs imorn

Hej hopp!
Imorn är det äntligen dags för agilityn, Skall bli himla kul!
Rädd bara att jag tagit vatten över huvudet men jag tror att det skall lösa sig...

kravet:  Du skall kunna jobba ihop lös med din hund tillsammans med andra hundar

Det är ju lite tvek på den, haha...

Eller jag vet att det går men jag är ju helt säker på att tränaren och dem andra deltagarna kommer tro jag är helt bränd när min lilla skällande byracka kommer, haha...
Men ge oss en kvart tillsammans med dem andra så kommer även lilla Olga lösa detta :)

Drar hem från Sälen imorn efter Lunch, då väntar ett antal timmar i bilen...
Men men, har man saker att se fram emot så kommer det gå så fint så :)

På torsdag eftermiddag åker vi till Göteborg...
Tim skall fixa och dona med båten och jag vet inte riktigt vad ja skall göra ;)
Jodå, jag skall givetvis passa på att umgås med mina kära gamla kompisar, man måste passa på medans man e "hemma".

Händer mycket nu...

Hjälper till att rida in en liten islandshäst också... Blir mer fokus på det efter påsk!
Håller på att tömköra och longerar bara änsålänge... men han sköter sig så bra så snart blir det uppsittning faktiskt :)



haha, jag är tjejen alla företag hatar att anställa :)
tur att jag redan har ett grymt jobb!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!