Vad har hänt egentligen 2011?

Jag tänkte jag skulle skriva vad som egentligen hänt Året 2011.
Första tanken var, Fan det har ju inte hänt någonting men det hade det ju faktiskt... :)

Jag delar upp det hela för annars blir det sånt sjukt långt inlägg :)

Då kör vi igång! : )


Januari 2011

Bilder från Januari har ni redan sett litegranna :) Nyår firades med en Bucket i handen på Phi phi, Thailand som sagt..
thailand-2010-280

2 januari åkte vi vidare till Kina rättare sagt  Peking.
För dig som inte vart i Peking, ÅK DIT !!!
Från 30 graders värme i Thai till 15 minus i Kina.... Kan tillägga att jag och Tim kom till flygplatsen i flip flop och shorts och linne.
Vi tog en taxi till vårt Hotell och åkte sedan direkt och shoppa eftersom vi inte ens hade en Jacka med oss :)
Allt vi har på oss på bilderna nedan är alltså nyköpta då :)
Efter det började ränna runt på alla olika turistattraktioner!

Om jag får välja ut 3 bästa sakerna med Peking var det: 
All Shopping! Sjukt billigt asså Sjukt billigt :)
Kinesiska Muren var mäktigt att gå på!
och bästa var såklart att jag och Tim förlova oss 3 januari <3

thailand-2010-363

thailand-2010-311

10 januari satte jobbet igång igen, Slut på allt härligt! :(


I Februari
Köttade jag och min arbetskompis Lina hela Sverige, detta fortsatte iochförsig hela våren men nu satte allt igång. Hade jag fått välja hade jag inte velat vara en konkurrent till mig och Lina :)

Februari spenderades på hemmaplan men jag vet att jag längtade ihjäl mig efter en sak som skulle ske i Mars!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!