Onsdag

Shit va tiden går fort! När man e ledig tappar man ju lätt bort dagarna, glömmer alltså bort vilken som e vilken :) Inser att det redan är torsdag! Snart helg igen alltså och Nyår dessutom! Igår var dagen fullspäckad! 10.00 var jag på Forserums BK för att träna med Olga. Jag har hakat på ett träningsgäng som tränar på lite olika ställen.. Jättekul att träffa lite mer hundfolk som är intresserade av att träna. Gänget som var där var ju dock Proffs om man jämför med mig och Olga :) Hon började med att Skälla ut alla på plan men det hade jag på Känn... I slutet dock lugnade hon ner sig och det var väl det som var mitt mål med dagen... Nu Står Kontaktövningar HÖGST upp på träningslistan, hela tiden! Vi skall fan också lära oss och bli grymma... Mitt första mål med henne är att kunna arbeta med henne på apellplan och hon har full fokus på mig, ingen annan! Tips mottages gärna :) Sen Kom Åsa hem till oss efter jobbet! Jättetrevlig liten pratstund med Fika o mys! Precis när hon gått så Ringde Fia och sa att hon hade ytterkläderna på och skulle ut o gå så jag hängde på! Fullspäckad trevlig dag!! Nu är det handlingsdags med Fia inför nyår! hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!