27 december

Shit, jag har varit helt slut sedan Julafton! 16 gäster, alla underbara men det tar på krafterna... Det skall fixas och donas och jag är så trött på Namnet Johanna... Hade vart kul att räkna hur många ggr det sas under Julafton, eller nej det hade det inte... det hade typ inte ens gått ;) Men det var iallfall sjukt kul att alla ville komma till oss och tack för alla fina Julklappar :) och Tim har lovat att nästa år om det inte händer nåt helt Galet och vi e fattiga som jag vet inte vad då Åker vi Utomlands som vi vart dem två senaste åren... Koh Lanta, drinkar och sandstrand förra året slår fan ingenting! Hawaii för 2 årsen skall vi inte ens prata om, fruktansvärt fint...! Nu är det iallfall fruktansvärt skönt att bara vara ledig... Jag går hemma och fixar och donar (läs städar efter Jul). :) går ut med Olga och läser boken om Zlatan... Ja klagar inte... :) Hemmafru är aldrig nåt jag skulle klaga på men jag får nog fortsätta drömma om det! Nu plingar det på dörren... måste öppna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!